nap
óra
perc
másodperc
Elkezdődött!

STAFÉTAÁTADÁS A GYAKORLATBAN KONFERENCIA

Amikor eljön a pillanat, hogy tovább kell adni a stafétát… te készen állsz?

A Performia által szervezett konferencia, ahol felkészítjük a résztvevőket a zökkenőmentes stafétaátadásra.

Nézd meg, hogy milyen volt egy előző konferencia!

Időpont

2026. március 12.

Helyszín

Budapest

Valóra szeretnéd váltani ebben az évben az alábbi vágyaidat?

A céged biztos kezekben van – nélküled is működik, fejlődik, és tovább viszi mindazt, amit évek, évtizedek alatt felépítettél.

A dolgozók nem csak „átveszik” a feladatokat, hanem hisznek abban, amit te létrehoztál.

A generációváltás nem valaminek a lezárása, hanem egy új korszak kezdete minden résztvevő számára.

Ha ezek az eredmények közül bármelyik is fontos a számodra, akkor ezen a konferencián a helyed!

Téged is foglalkoztatnak ezek a gondolatok?

MI SEGÍTÜNK NEKED ABBAN, HOGY A STAFÉTAÁTADÁS SIKERES LEGYEN!

Performia 2026-os konferenciáján most valós történeteket hozunk:
olyan vezetőket, akik már megcsinálták – és olyanokat, akik épp most vannak benne a stafétaátadásban.

Ők nem elméletekről beszélnek, hanem arról, mi működött a gyakorlatban, mit rontottak el, és hogyan oldották meg.

Ez az a nap, amikor őszintén, tabuk nélkül beszélünk arról, amit minden vezető érez, de kevesen mondanak ki.

Ha ott leszel, nemcsak inspirációt kapsz, hanem konkrét kapaszkodókat is:
hogyan tarthatod meg a csapatot, az értékeket és a lendületet – akkor is, ha éppen változás jön. Megtanulhatod, hogyan lehet a generációváltásból újrakezdés, nem pedig lezárás.

Kávéval, teával, üdítőkkel és frissen sütött süteményekkel, pogácsával és kapcsolatépítési lehetősséggel várunk téged.

🔎 Hogyan érvényesüljünk a munkaerőpiacon?

Nemes-Nagy Szilvia – CEO, Performia Hungary

🎤 Házigazda & Moderátor
Gondoskodik róla, hogy a konferencia minden kérdésére választ kapj!

A legtöbb cégvezető és HR szakember érzi, hogy a munkaerőpiac folyamatosan változik, de vajon tisztán látjuk-e, mi mozgatja valójában a munkavállalókat? Mi az, ami miatt egy munkahely vonzó, és mi az, ami miatt a legértékesebb emberek távoznak?

Egy több mint 1200 fős felmérés eredményei most betekintést nyújtanak a munkavállalók valódi elvárásaiba, hogy tudatos döntésekkel építhess erősebb és elkötelezettebb csapatot!

💻 A digitalizáció hatása a KKV-k munkaerőpiacára – új kihívások és lehetőségek

Kerekasztal résztvevői:

Pásztor Gábor – HW Stúdió, ügyvezető

Szűcs-Torma Mária – Exelect Hungary, ügyvezető

Tóth Tamás – Wellness Gate Hungary Kft, ügyvezető

Bálint Norbert –  PályázatNekem.hu, ügyvezető

Pásztor Gábor – HW Stúdió, ügyvezető

⚡ Digitális hatékonyságnövelés – milyen eszközökkel?

Az elavult rendszerek és manuális folyamatok észrevétlenül viszik el az időt és az erőforrásokat, miközben akadályozzák a hatékony munkát. Milyen digitális megoldásokkal gyorsíthatod fel a folyamatokat, növelheted a csapatod teljesítményét és csökkentheted a felesleges terheket?

A megfelelő alkalmazások bevezetésével radikálisan csökkenthető az adminisztráció és növelhető a csapat teljesítménye. Nemcsak időt spórolnak, hanem kiváltják azokat a régi rendszereket, amelyek lassítják a fejlődést és versenyhátrányt okoznak.

Céged mennyit veszít nap mint nap, az elavult rendszerek használatával?

Szűcs-Torma Mária – Exelect Hungary, ügyvezető

🔍 Toborzás – Időpazarlás vagy precíz tudomány?

A legtöbb cégvezető panaszkodik, hogy a toborzás rengeteg időt vesz el, és az eredmény nem garantált. Pedig egy jól működő kiválasztási rendszer nemcsak időt takarít meg, hanem biztosítja, hogy a megfelelő ember kerüljön a megfelelő helyre, minimális kockázattal és maximális eredménnyel.

Hogyan lehet gyorsan és hatékonyan megtalálni a tökéletes munkatársat, és hogyan spórolhatsz meg rengeteg energiát az új technológiák segítségével?

Tóth Tamás – Wellness Gate Hungary Kft, ügyvezető

🤖 AI és automatizáció – Emberi munka nélkül is gördülékenyen?

Az automatizáció ma már nemcsak kényelmi funkció, hanem a hatékony működés egyik alapköve. De vajon mi történik, ha egy vállalkozás teljes mértékben az elektronikus rendszerekre bízza a beléptetést, ügyfélkezelést és napi működést – még recepciós nélkül is?

Tamás nemcsak beszél róla, hanem sikeresen bevezette az AI-t és az automatizált rendszereket a saját fitneszklubjába is, ahol minden munkatárs használja a hatékonyság növelésére. Hogyan lehet optimalizálni az emberi erőforrásokat úgy, hogy közben a szolgáltatás még gördülékenyebbé váljon?

Bálint Norbert – PályázatNekem.hu, ügyvezető

⚙ Automatizáció a HR-ben és ügyfélszolgálatban – időmegtakarítás vagy üzleti előny?

Sok vállalat küzd azzal, hogy az értékesítés és az ügyfélszolgálati folyamatok rengeteg manuális munkát igényelnek, miközben az eredmény nem mindig kiszámítható.

Hogyan lehet automatizálással gyorsabbá és hatékonyabbá tenni az értékesítési és ügyfélkezelési folyamatokat, miközben csökkennek a költségek és nő az ügyfélélmény?

Kapcsolatépítési lehetőség 😊

Nagy Péter – CEO, Pioneer Marketing

🎥 A digitális megjelenés nem opció – hanem növekedési motor!

A legtöbb cégvezető tudja, hogy az online jelenlét kulcsfontosságú, mégis kevesen használják ki igazán az ebben rejlő lehetőségeket. De vajon milyen eredményeket érhet el egy vállalkozás pusztán az online térben? Hogyan lehet hatékonyan építeni a márkát, növelni a bevételt és erősíteni a piaci pozíciót digitális eszközökkel? 

Péter konkrét esettanulmányokkal és működő stratégiákkal mutatja meg, hogyan teheti a digitális jelenlétet cége egyik legjobb befektetésévé!

Tóth Tamás – Wellness Gate Hungary Kft, ügyvezető

🔥 Forradalom vagy kihívás?

Sokan tartanak attól, hogy a mesterséges intelligencia bevezetése ellenállásba ütközik a csapaton belül. Hogyan lehet úgy integrálni az AI-t, hogy a munkatársak ne féljenek tőle, hanem valódi segítségként tekintsenek rá? Milyen lépésekkel érhető el, hogy az automatizáció ne feszültséget, hanem hatékonyságnövekedést hozzon?

Gyakorlati példák és működő megoldások egy olyan vezetőtől, aki már sikeresen megvalósította!

Gazdagon terített, svédasztalos büfé ebéddel, ásványvízzel készül a rendezvényhelyszín minden résztvevőnk részére.

A közös beszélgetések mellé finom aprósütemények, friss pogácsák, kávék, teák és üdítők lesznek neked.

⚡ EXTRA BÓNUSZ:
Különleges ajándékkal és egy meglepetéssel is készülünk a résztvevőknek!

🎁 Exkluzív HR stratégiai segédlet – amely segít a legújabb trendek bevezetésében és az 1200 fős kutatás adatait is tartalmazza!

NE MARADJ LE!

A helyek száma korlátozott!

Ismerd meg a korábbi résztvevők visszajelzését!​

🔥 Stafétaátadás a Gyakorlatban Konferencia:🔥
Kifogások vagy lehetőségek?

Válassz egyet, melyik tart vissza – hadd cáfoljam meg!

„Nincs időm egy konferenciára.”

Persze, hiszen folyton tűzoltásban vagy, nincs időd megállni és új stratégiát építeni. De hadd kérdezzek valamit: ha most nincs időd fejlődni, később lesz időd a problémákat kezelni?

 

A döntés a tiéd: előre gondolkodsz, vagy továbbra is futsz a problémák után?

„Lesznek ott elég jó előadók?”

Naná, hogy igen! De a kérdés nem az, hogy ŐK elég jók-e, hanem hogy TE kihasználod-e, amit mondanak.

 

Ha csak az a kérdés, hogy „ezek az előadók tudnak-e nekem bármi újat mondani?”, akkor nézd meg, hogy az általuk használt módszerekkel más cégek már előtted járnak.

„Én még nem tervezem átadni a vezetői stafétát.”

Nem baj, annál fontosabb az, hogy ott legyél a konferencián. A stafétaátadás általában hosszú folyamat, néha éveket kell készülni rá. A képzés minden információt megad neked a vezetőváltásról, így tudatosan tudsz majd készülni rá, ha egyszer aktuálissá válik a dolog. 

„Nekem beosztottaim vannak, nem tervezem egyelőre a stafétaátadást.”

Semmi probléma. A képzésen olyan eszközöket ismersz majd meg, amelyeket fel tudsz használni delegálás vagy feladatkiosztás során is. Tehát az ismereteket akkor is fel tudod használni, ha nem vezetőváltásban, hanem csupán a feladatok hatékony átadásában, delegálásában gondolkodsz. 

A staféta nálad van.

A kérdés csak az, hogyan adod tovább.
Mi segítünk, hogy jól sikerüljön.

 

Ha szeretnél választ kapni a kérdésekre, a STAFÉTAÁTADÁS A GYAKORLATBAN KONFERENCIA neked szól!

Szerezd be a jegyed most!

Felbecsülhetetlen értékű információkkal gazdagodhatsz, amik hozzásegíthetnek ahhoz, hogy megoldd a céged legnagyobb problémáját: a stafétaátadást.

Várunk a konferenciára!

A Konferenciára a jegyárak a következőképp alakulnak:

Konferencia jegy: 109.000 Ft + ÁFA

Marten Runow VIP tréning: 159.000 Ft + ÁFA

Konferencia + Marten tréning: 249.000 Ft + ÁFA

 

Early bird jegyvásárlási akció 2025. november 30-ig

  • 00nap
  • 00óra
  • 00perc
  • 00másodperc
EARLY BIRD
Konferencia Jegy

Konferencia jegy:

109.000 Ft+ÁFA helyett 79.000 Ft +ÁFA

EARLY BIRD
Marten Runow VIP Tréning Jegy

Marten Runow tréning jegy:

159.000 Ft+ÁFA helyett 119.000 Ft +ÁFA

EARLY BIRD Konferencia + Marten Runow VIP Tréning Jegy

Konferencia + Marten Runow tréning jegy:

249.000 Ft+ÁFA helyett 162.000 Ft +ÁFA

Ha többen jöttök a rendezvényekre, akkor az árból kedvezményt biztosítunk. A kedvezményes árú jegyekhez a kosárban a megvásárolandó jegyek számának növelésével jutsz hozzá!

(2 jegy esetén az árak: Konferencia jegy 62.000 Ft + ÁFA / fő, Marten Runow trémimg 98.000 Ft + ÁFA / fő, Konferencia + Marten Runow tréning 142.000 Ft + ÁFA / fő.)

Gyakran ismételt kérdések

A legjobb szakembereket hívjuk meg, akik már számos alkalommal láthatták a gyakorlati oldalt, hiszen több céggel is együtt dolgoztak és dolgoznak, illetve maguk is vezetők. Csupa olyan megoldást hoznak el, amik bizonyítottak már éles helyzetekben, azaz letesztelt, kipróbált technikák. Így biztos lehetsz benne, hogy lesz olyan, amit Te is tudsz hasznosítani.

Persze, hiszen a kis cégeknél ugyanolyan súlyos problémákat okozhat a stafétaátadás sőt! Kis létszámú munkahelyeken talán még jobban érződik ennek szükségessége. Mindenképpen érdemes megismerkedned azokkal a módszerekkel, amik segítenek a sikeres stafétaátadásban.

Természetesen a reszvételi díj elszámolható.

Copyright All Rights Reserved Performia.hu © 2025©